ספורט

כדורגל

בהדרכת: אליקו קורקוס, רפי חמו, אלון יונה
מקנה יסודות וטכניקות בתחום הכדורגל, קואורדינציה, מהירות והבנת המשחק.
תלמידי בית הספר לכדורגל של מתנ"ס טירת כרמל משתתפים בתחרויות המתקיימות בין נבחרות ממתנ"סים אחרים.
מיועד לגילאי גן חובה, כיתות א' - ב' וכיתות ג' - ו'.

כדורסל (ילדים)

מקנה יסודות וטכניקות בתחום הכדורגל, קואורדינציה, מהירות והבנת המשחק.
מיועד לבנים ובנות מכיתות א' ועד ו'.



כדורסל (בוגרים)

משחקי כדורסל המיועדים לבוגרים, מתקיימים במסגרת איגוד הכדורסל בישראל
ליגה ב': ימי ראשון ורביעי, בין השעות 20:15-21:45 באשכול הפיס.

פטאנק

פטאנק הוא משחק כדור תחרותי שמקורו בצרפת. הספורט משלב טקטיקה, יכולות חשיבה וקואורדינציה.
הפעילות מיועדת לנוער ולמבוגרים, ומתקיימת במגרשי המתנ"ס המחודשים.

טניס שולחן

החוג מקנה כושר גופני, קואורדינציה, תגובה, זריזות, משמעת וביטחון עצמי.


טניס שדה

בהדרכת: ריקרדו הוטנר
מיועד לכל רמות השחקנים, מכיתה א' דרך נוער ועד בוגרים.
הפעילות מתקיימת במגרשי המתנ"ס המחודשים.

קונג-פו שאולין הונג-גאר מסורתי

"קונג-פו" הינה אומנות לחימה מהעתיקות בעולם, שמוצאה ממנזר השאולין שבסין, בה פיתחו נזירים טכניקות לחימה ורפואה שונות, בכדי לחזק את גופם ואת נפשם ולהתמודד עם איומי הסביבה השונים.
הלימוד הוא קשה, תובעני אך מהנה ומרתק. הוא משלב עבודה על כל מרכיבי הכושר הגופני, כמו כן פיתוח יכולת ריכוז גבוהה, אחריות אישית וקבוצתית, משמעת ויכולת גופנית גבוהה.
מתאים לגילאי 8 ומעלה. מתקיים בימי ראשון וחמישי, בין השעות 09:00-17:00.

קרטה והגנה עצמית

בהדרכת: מישל ביטון
בית ספר לקרטה בהובלתו של מאמן בכיר ומוסמך, בוגר וינגייט, בעל חגורה שחורה - דאן 6 (JKA).
הקרטה מקנה ריכוז ומשמעת עצמית ברמה גבוהה, שליטה, כבוד לזולת, רוגע, גמישות, זריזות, ביטחון ושיפור הדימוי העצמי.
חוגים למתחילים ולמתקדמים, בנים ובנות מגיל 5 ומעלה.
תדירות: ימי ג'



התעמלות נשים

בהדרכת: נורית עוגור, מאמנת אישית וקבוצתית
  • שיטת פלדנקרייז: השיטה מסייעת ומקילה על הסובלות מבעיות גב. מעצבת ומאזנת את הגוף, מחזקת, מאריכה ומגמישה שרירים.
  • שיטת פאולה: מתמקדת על חיזוק השרירים הטבעתיים. מונעת בריחת שתן, לחצים ומתח ומאזנת את הגוף.
    התעמלות בונה עצם, שעובדת על צפיפות ודחיסת העצם, תוך מניעת נסיגה ובריחת סידן.
  • רייקי: שיטה טיבטית עתיקה, המרפאה את הגוף בעזרת אנרגיה מאזנת, שמשחררת מתחים, לחץ, חרדות ודיכאונות. שיטה זו מקנה לגוף הרבה חוסן ועוצמה. הפעילות מתאימה לכל הגילאים.

חדר כושר חדש

חדר הכושר של המתנ"ס מציע ציוד חדיש ומתקדם, שיאפשר לכם להיכנס לכושר.
השירות מוצע מגיל 16 ומעלה, וכרוך בהרשמה למנוי שנתי/חצי שנתי.
בדיקת מאמץ הינה חובה למעוניינים להתעמל בחדר הכושר.
זמני פעילות חדר הכושר:
ימי א' - ה': בין השעות 16:00-21:30.
ימי ו': בין השעות 12:00-15:30.





זומבה

בהדרכת: גלית צורף
אימון אירובי שהוא מסיבה!
שיעור כייפי, אנרגטי וחווייתי שמאפשר להתמכר אליו, ומאפשר חיזוק שרירי בטן וליבה, חיזוק קבוצות שרירים גדולות וחיוניות בגופינו, בטווחי דופק משתנים.
כל זה בשילוב מוזיקה מדרום אמריקה, יחד עם צעדי ריקוד לטיניים ובינלאומיים, כמו: סלסה, מרנגה, סמבה, פלמנקו, היפ הופ, ריקודי בטן ועוד.. אין צורך להיות רקדן וגם לא בכושר של אלוף אולימפי. כל אחד עובד בקצב שלו.

זומבה (ילדים)

בהדרכת: לינוי בני
שיעור כייפי, אנרגטי וחווייתי, שמיועד לגילאי 4-7.








פילאטיס

בהדרכת: גלית צורף
שיטתו של ג'וזף פילאטיס המתורגלת כבר למעלה מ-100 שנים, מתמקדת בעבודה ותרגול של המפרקים, חיזוק שרירי הגב והבטן, עבודה על מרכז הגוף, שיפור היציבה והארכת השרירים תוך חיזוקם.
זוהי שיטת חיטוב, חיזוק ועיצוב של השרירים העמוקים והמייצבים של הגוף, תוך התמקדות בשרירי הבטן. מניעת כאבי גב, בעיות יציבה, בריחת שתן, צניחת רחם, שימון מפרקים, חיזוק ישבן ויריכיים, נשימה נכונה, גמישות ועוד...

חוגים צפויים

החוגים שלהלן צפויים לצאת לדרך, בהתאם לביקוש ולעמידה בכמות מינימום המשתתפים:
ג'ודו, קפוארה, קרב מגע, יוגה, כדורשת, התעמלות קרקע מכשירים, אירובי לצעירות ועוד..





האתר הוקם ע"י אוהד אביטל
כל הזכויות שמורות © למתנ"ס טירת כרמל